2015年8月5日星期三

Trouwjurk Ontwerper - Peter Langner

 1
Ik pakte een paar bruids tijdschriften onlangs en was zeer teleurgesteld door het bereik van de mouwen (of liever het gebrek daaraan) op de toga's op het display. In principe alle bruids huizen gekenmerkt strapless mooie avondjurken in alle mogelijke permutaties als het hoogtepunt van hun collectie. Dit is niet goed zitten met iemand zoals ik: ik heb niet afgezwakt, model-sized armen, ik denk niet strapless dragen in het algemeen, want afgezien van hoe vervelend ze zijn (moet blijven trekken en ervoor te zorgen dat alles op zijn plaats) I liever iets bedekt.

RECLAME

Hier zijn een paar van niet-strapless creaties van bruids designer Peter Langner.

Eerst omhoog, gedrapeerde schouder dingetjes. Voor degenen onder u die afgezwakt armen, kunnen deze dingen niet zinvol, maar oh het doet voor mij! Ze soort verhullen het feit dat u hebt opknoping flabulations want je moet je arm swingende acties te beperken.

Baju Pengantin Peter Langner grote maten galajurken

De baby terug. Mooi, zacht roffelende rond de schouders en trein.
 2

Baju Pengantin Peter Langner trouwjurk met trein

Liefde vintagey lacey stuff. Niet al te zeker over de extra tier aan de onderkant wel.

Baju Pengantin Peter Langner vintage kant trouwjurk

Eigenlijk Ik hou wel van dit kleine draai aan de strapless jurk.

http://www.coonek.nl/trouwjurk-met-mouwen

没有评论:

发表评论